Info

Bel ons: 06-454 70 695

LUISTER LIVE NAAR RADIO FENOMEEN

LUISTER LIVE NAAR RADIO FENOMEEN

INFORMATIE EN VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

 

Op deze pagina vindt u informatie over o.a. hoe het zit met de borg die u betaald, advies over het afsluiten van een evenementen verzekering. Maar ook wat de bezorgkosten zijn en in welke regio wij onze licht- en geluidsapparatuur verhuren. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op per telefoon, E-mail, Live chat of ons contactformulier. Deze laatste vindt u op onze contactpagina.

 

01. KAN IK DE APPARATUUR BIJ DE EVENT GROUP ZELF OPHALEN EN TERUGBRENGEN?

Nee, er kan bij de Event Group geen apparatuur worden opgehaald. De Event Group bezorgt zelf de gehuurde licht- of geluidsapparatuur op de door u aangegeven locatie. Wij halen de gehuurde artikelen na afloop ook weer op.

 

02. MOET IK BORG BETALEN ALS IK BIJ DE EVENT GROUP HUURT?

Ja, afhankelijk van het huurbedrag dient u borg te betalen. De borg verschilt daarom per huurset. Vraag ons naar uw borg. Voor uitlevering en bij retour testen wij alle apparatuur, mocht er onverhoopt wat zijn voorgevallen, meld dit vooraf, daarmee voorkomt u een hogere boete. Uw borg krijgt u terug bij het, volledig en in goede conditie zijnde, retourneren van de gehuurde apparatuur. Over schade valt achteraf niet te corresponderen.

 

03. BEZORGEN JULLIE IN HEEL NEDERLAND? Nee, wij verhuren onze licht & geluidsapparatuur alleen in: Den Haag, Delft, Scheveningen, Wassenaar, Zoetermeer, Voorburg en het Westland. Dus alleen maar in de regio Haaglanden!

 

04. MOET IK ME LEGITIMEREN ALS IK BIJ DE EVENT GROUP HUUR? Als u bij ons huurt dient u zich dubbel te legitimeren met een kopie bank- of giroafschrift, of een kopie van uw salaris afschrift (niet ouder dan 30 dagen, t.b.v. adrescontrole, getallen en bedragen mogen dus weggelaten worden!) en een rijbewijs, paspoort of ID card. In het geval u een bedrijf of instelling bent verlangen wij van u een geldig legitimatiebewijs en een kopie inschrijving van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan 1 jaar).

 

05. WAAROM MOET IK MIJ LEGITIMEREN MET EEN BANK- OF GIROAFSCHRIFT?

De legitimatie van bank- of giroafschrift is noodzakelijk voor de adres controle. U mag vanzelfsprekend alle bedragen afplakken. Let wel het dient een origineel bank- of giroafschrift te zijn en geen uitdraai uit de computer. Deze manier van legitimeren is ons voorgeschreven door onze verzekeringsmaatschappij.

 

06. IS DE LICHT- OF GELUIDSAPPARATUUR DIE IK BIJ DE EVENT GROUP HUUR VERZEKERD? Nee, De huurder is verantwoordelijk voor het in de exacte staat van uitleveren te retourneren van de apparatuur. Elke vorm van schade, wordt doorgerekend aan de huurder. Dit is ook schade als gevolg van overbelasting, slechte stroomvoorziening, etc. Over schade is achteraf niet te corresponderen, en wij zijn bij grove schade genoodzaakt de nieuwprijs van het beschadigde item aan u door te rekenen. Onder schade valt ook schade toegebracht door derden ten tijde van de huur. De huurder, persoon die de overeenkomst sluit, is verantwoordelijk voor het in goede staat retourneren van de gehuurde apparatuur. U kunt een evenementenverzekering bij uw verzekeraar afsluiten om u in te dekken tegen schades als deze.

 

07. WIJ ORGANISEREN EEN SCHOOLFEEST. KUNNEN WIJ BIJ DE EVENT GROUP HUREN?

Ja hoor. Dat is geen probleem! Ook voor verjaardagen, bruiloften, modeshows, strandfeesten, hennafeesten, modeshows ect. kunt u bij ons terecht voor het huren van licht & geluid. Je moet echter wel 18 jaar of ouder zijn om te kunnen huren.

08. ZIJN JULLIE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?

Omdat de Event Group een "geen btw plichtige instelling" is betaald u geen extra btw over de gehuurde artikelen. Mocht u als bedrijf toch een btw bon willen hebben, dan is dit mogelijk. Wij berekenen de btw niet aan u door, maar vermelden dit wel op uw factuur. In geval van uitzonderingen staat dit expliciet vermeld bij het betreffende artikel of dienst.

09. ZIT ER OOK BEKABELING BIJ EEN VERHUURSET?

Ja, alle sets zijn plug and play. De sets worden compleet geleverd met alle benodigde kabels zodat u geen andere kabels nodig heeft.

10. KAN IK MIJN HUUROPDRACHT ANNULEREN?

U kunt uw opdracht annuleren door ons onmiddellijk hierover een e-mail te sturen. Doet u dit door onze huurbevestiging aan ons te beantwoorden met daarin duidelijk aangegeven dat u de opdracht niet wenst om te zetten in een daadwerkelijke opdracht. In onze verhuur voorwaarden staat vermeld wat de kosten hiervan zijn en de bijbehorende termijnen.

11. KAN IK ZOMAAR EEN CDJ 2000 PIONEER SET BIJ JULLIE HUREN?

Als u een vaste klant van ons bent wel.

12. IK WIL BIJ DE EVENT GROUP HUREN EN WEER DOORVERHUREN AAN DERDE. MAG DIT?

Nee, Dit is niet toegestaan!

13. ALS IK EEN DJ HEB GEBOEKT, KAN IK DEZE BOEKING DAN WEER ANNULEREN?

Ja, dat is mogelijk tot 24 uur voor aanvang van je feest. Daarna wordt er 50% van het boekingsbedrag in rekening gebracht.

DE EVENT GROUP IS EEN "GEEN BTW PLICHTIGE" INSTELLING

Copyright Event Group 2017 © All Rights Reserved | Disclaimer | Home | Foto's | Video's | Links